Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over zaken met betrekking tot de organisatie, accommodatie, cursussen / trainingen, docenten / trainers etc. vragen wij u die zo spoedig mogelijk te melden. Op deze wijze kunnen we snel actie ondernemen. Alle klachten behandelen wij op dezelfde manier:

  1. Dien uw klacht in via de mail info.atc.emmeloord@aeres.nl of middels een brief naar:

    Aeres Training Centre Emmeloord

    t.a.v. de directeur
    Postbus 4
    8300 AA Emmeloord

  2. De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt. Uiteraard worden alle klachten vertrouwelijk behandeld.

  3. Binnen twee weken ontvangt u schriftelijk een antwoord namens Aeres Training Centre Emmeloord. Indien er langere tijd nodig is om uw klacht te onderzoeken, zal dit eveneens binnen twee weken schriftelijk met u gecommuniceerd worden. Tevens zal aangegeven worden waarom de afhandeling langer duurt, en zult u op de hoogte gesteld worden van de termijn waarop uitsluitsel verwacht kan worden.

  4. Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord / de wijze van afhandeling door Aeres Training Centre Emmeloord, dan kunt u uw klacht indienen bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijsgeschillen. Contactgegevens:

    Stichting Onderwijsgeschillen

    Postbus 85191
    3508 AD  Utrecht
    E: info@onderwijsgeschillen.nl 

    Meer informatie en het reglement van de landelijke klachtencommissie kunt u vinden op de website van Onderwijsgeschillen

  5. Alle klachten en de wijze van afhandeling worden door ons geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard. 

Namens de Directie,
Aeres Training Centre Emmeloord

nieuwsbrief

Op de hoogte blijven?


Wilt u meer weten over ons aanbod,
onze open dagen en meer?


Vraag dan onze nieuwsbrief aan!

Vraag onze nieuwsbrief aan!